Tudi kuharski predpasniki so lahko modni dodatek
Mladi slovenski modni oblikovalci Jurij Fidel, Katja Kuhar, Anita Miklavčičin Uroš Topić so oblikovali devet trajnostnih kuharskih predpasnikov iz kolekcije Zbudi svojo hranozavest, navdih zanje pa so črpali iz raziskovanja odnosa do odpadne hrane in razmisleka o hranozavestnem načinu življenja. Nova beseda – hranozavest –, ko jo je Lidl Slovenija skoval ob letošnjem slovenskem dnevu brez zavržene hrane, poudarja pomen ozaveščenega odnosa do hrane za manj zavržkov in uravnotežen življenjski slog.
V podporo ozaveščevalni kampanji Zbudi svojo hranozavest, ki je zaživela na plakatnih mestih partnerja projekta TAM-TAM, so si predpasnike nadeli tudi ambasadorji blagovne znamke Lidla Slovenija nutricionist Jernej Ogrin, kulinarični bloger Sašo Šketa, ustvarjalka vsebin Klara A. Žagar ter kulinarični bloger in avtor kuharske knjige Jernej Zver.
Sašo Šketa navdušil s kreativno pripravo hrane v živo
Poleg kolekcije modnih predpasnikov je bil zvezda večera tudi kulinarični vplivnež Sašo Šketa, ki je s kreativno pripravo hrane pokazal, kako iz ostankov hrane ustvarimo okusne jedi. Dogajanje je spretno povezovala priljubljena televizijska voditeljica Manja Stevič. Gostje so svoje brbončice lahko razvajali z jedmi, pripravljenimi iz ostankov hrane, za kar je poskrbela Mini tovarna, ki ob podpori Lidla Slovenija razvija različne možnosti pouporabe presežne hrane tam, kjer se lahko pojavi – denimo v trgovinah, pri kmetih in manjših pridelovalcih. Za plesne ritme sta poskrbela DJ JAMirko in Murat.
Srečali smo številne znane Slovence
Poleg ambasadorjev Lidlove blagovne znamke nutricionista Jerneja Ogrinainkulinaričnega blogerja in avtorja kuharske knjige Jerneja Zvera smo na dogodku srečali še pevko Gajo Prestor, televizijsko voditeljico in igralko Melani Mekicar, radijsko voditeljico in komičarko Tanjo Kocman, vplivnice Vaneso Rola, ustvarjalko vsebin Prehrana za dva in mnoge druge.
______________________________________________________________
Partnerji projekta Slovenski dan brez zavržene hrane – Lidl Slovenija, program Ekošola, Ekologi brez meja, Zveza prijateljev mladine Slovenije, Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo, Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano, skupnost Etri z Mini tovarno ter podjetjem Tam Tam – so problematiko odpadne hrane postavili v ospredje na nacionalni ravni in bili lani uspešni s pobudo, da Vlada Republike Slovenije 24. april razglasi za slovenski dan brez zavržene hrane. S tem je bilo ustvarjeno nacionalno gibanje za manj odpadne hrane, s katerim smo naredili korak bližje našemu skupnemu cilju: Slovenija brez zavržene hrane.