Pivovarna Laško je skupaj s partnerji Aktualom, Veseljakom in Planinsko zvezo Slovenije v domači prestolnici napitka iz zelenega zlata gostila ambasadorje gibanja Laško Gremo v hribe 2023 in jim premierno predstavila, kaj vse jih čaka v novi, še bolj razburljivi 15. sezoni.
In tako kot je obnovljeni Kulturni center Laško kljuboval avgustovskim petstoletnim vodam, so tudi pogumni pohodniki, ki se na poti do najbolj norih hribovskih zabav ne ozirajo na meteorološke napovedi, vnovič pokazali, da so kos še tako zahtevnim vremenskim razmeram.
Najzvestejše udeležence, odlikovane s častnim nazivom ambasadorji, ki so na lanskem zaključnem dogodku v Planici poleg diplom prejeli posebne pohodniške palice in imeli možnost ogleda uvodne tekme SP v košarki s strehe tamkajšnjega nordijskega centra, je po pijači dobrodošlice najprej ogrela bobnarska skupina Laške pihalne godbe, nato pa so jih z odra pozdravili in nagovorili predstavnik znamke Laško Urban Kramberger in člani številčnih zasedb Aktuala in Veseljaka.
Legendarni povezovalec hribovskih dogodkov Gregor Janežič je zbranim razkril še novo moč v letošnji sezoni, Leo Mederal Gams, večini udeležencev že znano iz hribolazniških oddaj Potep z Leo na Aktual TV, TV Veseljak Golica in na njenem YouTube kanalu.
S svojim prvencem Moj Bine, ki je v le dveh mesecih od objave na spletu zbral že več kot 400 tisoč ogledov, pa se je občinstvu v Laškem predstavila še mlada harmonikarica, Veseljakinja Tjaša Božič.
KAKO POSTATI AMBASADOR?
Od 25. maja do 10. avgusta zberite vsaj 4 od 5 žigov z dogodkov Laško Gremo v hribe, dodajte jim jih še 7 z drugih vrhov Zlatorogove transverzale ponosa in na zaključni prireditvi sezone 31. avgusta v Planici boste prejeli nagrado ter častni naziv AMBASADOR gibanja Laško Gremo v hribe 2024.
Njenemu hitu, v katerem opisuje tudi svojo ljubezen do hribov, je sledila že nestrpno pričakovana in z bučnimi aplavzi pozdravljena razgrnitev novih lokacij in nastopajočih v 15. sezoni tega vseslovenskega gibanja, ki poleg šestih nepozabnih zabav v hribih vselej prinaša tudi trajnostna sporočila, s katerimi si prizadeva k ozaveščanju in spreminjanju navad družbe k zdravemu načinu življenja in ohranjanju čistega okolja. Ambasadorji so tako kot prvi izvedeli za nov trajnostni projekt Pivovarne Laško in njenih partnerjev Bivak za bele vrhove, ki bo širši javnosti podrobneje predstavljen v naslednjih mesecih in bo stalni spremljevalec vseh letošnjih hribovskih dogodkov. Za predstavitev datumov, lokacij in nastopajočih v letošnji sezoni pa všečkajte in v naslednjih dneh spremljajte Facebook profil Gremo v hribe ali spletno stran https://gremovhribe.si.
»Glavno jed« sta zbranim postregla izjemna komika Perica Jerković in Aleš Novak v obliki debelo uro in pol dolge komedije Slovenec in pol. Avtorska predstava, ki je pravi hribolazec ne sme zamuditi, se na humoren način dotika izzivov gorništva in slovenske narodne zavesti ter je polna simbolov Pivovarne Laško, kot sta epski Zlatorog in gams, in ki so jo z režiserjem Urošem Kuzmanom pred petimi leti pripravili, kot da bi jo pisali prav posebej za gibanje Laško Gremo v hribe, je do solz in bolečih trebušnih prepon nasmejala navdušeno občinstvo, ki je ustvarjalcem ob koncu namenilo poldrugo minuto dolg aplavz.
Za češnjico na torti je poskrbel domačin Dejan Dogaja in ob klavirski spremljavi zbrane v dvorani dvignil na noge v romantičen, skupinski prižig lučk.
Prezadovoljni ambasadorji so nepozabno druženje sklenili ob okusnih dobrotah in hladnem hmeljnem napitku domačega pivovarja. Široki nasmehi na obrazih in iskreni stiski rok ob slovesu pa so jasno in glasno sporočali: lepo je biti del skupnosti Laško Gremo v hribe in splača se biti njen ambasador!