V zavarovalnici Generali nadaljujejo svojo skrb za varnost in predvsem vidnost najranljivejših udeležencev v prometu – pešcev, otrok in kolesarjev, še v nekaterih slovenskih mestih. Domiselna svetlobna 3D-zebra, ki se prižge, ko se pešci ali kolesarji približajo plakatu z naslovom akcije »Varno ima vedno prav«, sedaj sveti tudi v Mariboru, Kopru in Novem mestu.
»Voznike, predvsem pa pešce, kolesarje in najmlajše udeležence v prometu opozarjamo, kako pomembno je, da so v teh zimskih dneh, ko tema nastopi prej, dobro vidni. Svetlobna 3D-zebra in akcija Vidno ima vedno prav je nekakšno logično nadaljevanje naših aktivnosti, ki jih izvajamo za večjo varnost udeležencev v prometu. Septembra smo namreč skupaj z Zavodom Varna pot in občinami Velenje, Ptuj in Ljubljana na območjih umirjenega prometa v naštetih mestih postavili prve 3D prehode za pešce v Sloveniji in začeli kampanjo Varno ima vedno prav,« sporočajo iz zavarovalnice Generali.
Vse do 17. januarja 2022 pa je na spletni strani www.generali.com mogoče sodelovati v nagradni igri, ki prinaša simpatične nagrade. Ob spoznavanju nasvetov za večjo vidnost v prometu, si lahko sodelujoči zagotovijo lepe, predvsem pa uporabne nagrade – da bodo v prihodnje v prometu še bolje vidni.
___________________________________________________________________________________________
GENERALI, d. d., ki je v Sloveniji prisotna od leta 1997, je vodilna mednarodna zavarovalnica v Sloveniji in del Skupine Generali. Skupina Generali je eden največjih svetovnih ponudnikov zavarovanj in upravljanja premoženja. Ustanovljena je bila leta 1831, prisotna je v 50 državah sveta, s skupnim prihodkom od premij, ki je leta 2020 presegel 70,7 milijard evrov. S skoraj 72.000 zaposlenimi po vsem svetu in 65,9 milijoni strank ima Skupina vodilni položaj v Evropi in vedno bolj pomembno pozicijo na trgih Azije in Latinske Amerike. V Avstriji, Srednji in Vzhodni Evropi ter Rusiji Skupina deluje preko svoje regionalne pisarne v Pragi. V 13 državah je ena izmed treh glavnih zavarovalnic. Ob zavezi k trajnostnemu delovanju, je Generalijeva ambicija postati vseživljenjski partner svojim strankam, ki ponuja inovativne in prilagojene rešitve v edinstveni distribucijski mreži.