sojenje, ptuj, farsa, tihotapljenje-ljudi Svet24.si

Cirkus in anarhija na sojenju tihotapcem ljudi; ...

reklama, črni petek, trgovina, napis Svet24.si

Črni petek: Nepravilno označevanje cen in ...

andrej vizjak bobo Necenzurirano

Kako so pri Vizjaku sprejemali pravilnik, ki je ...

Ana Petrič, DSO Notranje Gorice, slovenka leta 2023 Reporter.si

Slovenka leta ima novo službo: to bo Ana Petrič ...

cesar kek Ekipa

Kdo bo v reprezentanci zamenjal Cesarja? Selektor ...

dojenček karin Njena.si

Kmetija: Rojena sem za vlogo mamice

Matevz Vidovsek Ekipa

Finci so besni na Vidovška: Hude obtožbe ...

Trenutno se predvaja

WORLD GONE WILD (FEAT. SAM MARTIN)

Generali je ponovno Superbrand – prejemnica priznanja za najboljše blagovne znamke

Svetlana Almaš

Postopek izbora najboljših blagovnih znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije Superbrands. To je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v skoraj 100 državah sveta na 5 celinah.

Prva faza merjenja je neodvisna strokovna raziskava, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je uvrstilo v drugo fazo najboljših 500, ki jih je ocenjevala strokovna žirija (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Člani žirije so ocenjevali kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Na osnovi teh 4 lastnosti se je blagovna znamka Generali tudi letos uvrstila med 16 slovenskih blagovnih znamk, ki so si prislužile laskavi in mednarodno priznani naziv Superbrand. Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na slavnostni podelitvi nazivov Superbrands priznanje prejela od Boška Praštala, direktorja Superbrands Slovenija.

Organizacija Superbrands že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah povsod po svetu.