Družba Mars, s priljubljenima blagovnima znamkama na področju prehrane hišnih ljubljenčkov, Pedigree® in Whiskas®, je v sklopu svoje kampanje v času svetovnega dneva živali, vse ljubitelje živali pozvala, da glasujejo in enkrat za vselej razrešijo delimo, kdo jim je ljubši – pes ali mačka. Glasovanje je potekalo z uporabo ključnikov #psisozakon ali #mackesozakon na družbenih omrežjih in glasovanjem na spletni strani www.pesalimacka.si.
Prefinjeno samosvoje uživače so z 59 % glasov premagali zvesti štirinožni prijatelji.
Kampanja družbe Mars ob svetovnem dnevu živali, ki ga praznujemo 4. oktobra, je imela, poleg razreševanja dileme, kdo nam je ljubši, pes ali mačka, tudi dobrodelen namen.
Mars je za vsak prodan izdelek Pedigree® in Whiskas® v času med 15. septembrom in 15. oktobrom doniral 5 g hrane za zapuščene živali. Družba Mars je tako izbranim zavetiščem zagotovila več kot 11500 dnevnih obrokov za živali. Pri kampanji sta sodelovala tudi Rebeka Dremelj in Denis Porčič, ki sta s svojo podporo poskrbela, da se zbere čim več hrane za zapuščene živali.