sojenje, ptuj, farsa, tihotapljenje-ljudi Svet24.si

Cirkus in anarhija na sojenju tihotapcem ljudi; ...

reklama, črni petek, trgovina, napis Svet24.si

Črni petek: Nepravilno označevanje cen in ...

andrej vizjak bobo Necenzurirano

Kako so pri Vizjaku sprejemali pravilnik, ki je ...

Ana Petrič, DSO Notranje Gorice, slovenka leta 2023 Reporter.si

Slovenka leta ima novo službo: to bo Ana Petrič ...

cesar kek Ekipa

Kdo bo v reprezentanci zamenjal Cesarja? Selektor ...

Christina Applegate in Jamie-Lynn Sigler v svojem podcastu o boju z multiplo sklerozo Revija Stop

“Ležim v postelji in kričim od bolečin”

Matevz Vidovsek Ekipa

Finci so besni na Vidovška: Hude obtožbe ...

Trenutno se predvaja

CINEMA (FEAT. BARBZ)

Dilema je razrešena: zmagovalci so zvesti štirinožni prijatelji

2I8A0011

Družba Mars, s priljubljenima blagovnima znamkama na področju prehrane hišnih ljubljenčkov, Pedigree® in Whiskas®, je v sklopu svoje kampanje v času svetovnega dneva živali, vse ljubitelje živali pozvala, da glasujejo in enkrat za vselej razrešijo delimo, kdo jim je ljubši – pes ali mačka. Glasovanje je potekalo z uporabo ključnikov #psisozakon ali #mackesozakon na družbenih omrežjih in glasovanjem na spletni strani www.pesalimacka.si.

Prefinjeno samosvoje uživače so z 59 % glasov premagali zvesti štirinožni prijatelji.

2I8A0011.JPG

Kampanja družbe Mars ob svetovnem dnevu živali, ki ga praznujemo 4. oktobra, je imela, poleg razreševanja dileme, kdo nam je ljubši, pes ali mačka, tudi dobrodelen namen.

Mars je za vsak prodan izdelek Pedigree® in Whiskas® v času med 15. septembrom in 15. oktobrom doniral 5 g hrane za zapuščene živali. Družba Mars je tako izbranim zavetiščem zagotovila več kot 11500 dnevnih obrokov za živali. Pri kampanji sta sodelovala tudi Rebeka Dremelj in Denis Porčič, ki sta s svojo podporo poskrbela, da se zbere čim več hrane za zapuščene živali.