Na Poljskem veliki didžeji ne rastejo kot gobe po dežju, nekaj jih je, prvo ime EDM-scene pa je Tom Swoon, član lestvice Top 100 DJs, ki ga redno slišite tudi v DeeJay Timu in Salomon Clubu. Pred dnevi je nastopil v Ljubljani, kjer je zavrtel tudi zadnji sigel All I Ever Wanted (z Blasterjaxx), remiksa za Armina van Buurena (Sunny Days) in Pink (What About Us), zdaj pa snema s Stevom Aokijem.
Drži, da morate didžeji z vzhoda za preboj pokazati več kot zahodni kolegi?
Kakšna je sploh vaša scena? Je dovolj konurence?
Nikoli nisem čutil, da s kom tekmujem, je pa res, da če si na vrhu na Nizozemskem, si že močan tudi v svetu. Pri nas ni tako. Jaz lahko zanimive artiste zavrtim v setih in oddaji ter jih tako izpostavim. Pri nas sta v preteklosti dominirala tehno in trance, tako da sem za mlajše kolege EDM-guru. Všeč mi je, da delamo nekaj novega, bomo pa še videli kaj bo zraslo iz tega.
Kdo so vaši glasbeni heroji?
Ko sem začel producirati, sta mi bila všeč Deadmau5 in Avicii. V njuni glasbi sem čutil čustva, melodije in dušo. Ustvarjanja muzike sem se lotil, da sem se lahko izražal in ta zvok mi je bil blizu. Kot didžej pa občudujem Laidback Luka, ker je izjemen tehnik in nepredvidljiv za mešalno mizo. Nikoli ne veš kam bo odpeljal žur, veliko improvizira in ne ponavlja setov.
Veliki didžeji pravijo, da jim je vseeno, če so na lestvici Top 100 DJs, vam pa to najbrž zelo pomaga?
Drži. Ne le zato, da dobim več in boljše nastope. Pomembneje je za dogovarjanje z založbami in sodelovanja. Velike pop založbe te vidijo kot kredibilnega artista, dobim tudi naročila za remikse. Dve leti na lestvici sta mi zelo pomagali pri mreženju.
Najljubše tri igrice za PSP4?
Battlefield 1, Dirt 4, ravno pa sem začel igrati tudi poljsko produkcijo The Witcher.